مراحل ثبت نام

مراحل ثبت نام و شرکت در تور های جدید ما  آغاز سال جدید یعنی از فروردین ۱۴۰۱ دوباره بر روی سایت قرا خواهند گرفت! از حسن انتخاب شما متشکریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور های سال اینده ما می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم تماس با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

شماره تماس :۰۹۱۹۳۲۲۵۵۴۰ حیدری

ارتباط از طریق تلگرام با ایدی raftinghome@

https://telegram.me/raftinghome

 

مراحل ثبت نام و شرکت در تور
باشگاه ارمند تمام تلاش خود را کرده است تا ثبت‌نامه و شرکت در سفر برای همسفران بسیار آسان باشد. از شما خواهشمندیم تا با ثبت‌نام آنلاین در سفرها، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت خودتان برای تماس، ثبت‌نام، واریز وجه و… ما را در خدمت‌رسانی منظم‌تر یاری کنید. برای ثبت‌نام کافی‌ست:
o با مراجعه به وبسایت یاشگاه ارمند، با توجه به زمان مورد نظرتان برای سفر، منطقه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید، هزینه سفر، سختی سفر و … نسبت به انتخاب سفر دلخواه‌تان اقدام کنید.
o پس از مطالعه شرایط سفر، در صورت تطبیق آن سفر با شرایط مورد نظرتان، با رفتن به انتهای صفحه هر سفر، بعد از وارد کردن مشخصات فردی‌تان،‌نسبت به رزرو و ثبت‌نام در سفر اقدام نمایید.
o پس از تسویه وجه سفر و اطلاع دادن این موضوع به مسوولین باشگاه، ثبت‌نام شما در سفر قطعی خواهد شد.
o پیش از سفر با ماتماس گرفته و هماهنگی‌های لازم درخصوص شرکت در سفر را با ماهماهنگ کنید.

اکوتوریسم و طبیعت گردی


 

برنامه سفر
• لطفا پیش از سفر ثبت‌نام، نسبت به مطالعه قرارداد، برنامه سفر، لوازم ضروری و پیشنهادی سفر و کسب سایر اطلاعات کافی درخصوص سفر (در وبسایت ارمند رفتینگ و یا از طریق تماس با دفتر ارمند رفتینگ) اقدام فرمایید.

در طول سفر، ممکن از شرایط غیرمنتظره‌ جوی، محیطی، فنی و… اتفاق بیافتد که بنا به تشخیص کادر اجرایی سفر سبب تغییر در برنامه و یا کنسل نمودن سفر شود.با توجه به ناامن بودن محیط‌های طبیعی، از شما تقاضا داریم تا پیوسته همراه با دیگر گردشگران بوده و به راهنمایی‌ها و هشدارهای کادر اجرایی تور توجه کنید. در صورتی که به هر دلیلی مایلید دقایقی را از تور جدا باشید، حتما موضوع را به سرپرست تور اطلاع دهید.